úterý 20. května 2014

Cara face of

1.Cara se stala tváří mnoha modních značek, což mě neudivuje s její tváří :). Například Blumarine, Burberry, Zara, Chanel, Pepe jeans, DKNY, YSL, H&M, Victoria's secret a mnoha dalších..kdybych to tu měla vše jmenovat tak to vyjde na půl stránky a možná to pro Vás není ani tak důležité, protože většinu dostupných značek u nás jsem vyjmenovala.
2.Ptali jste se mě na asku jestli je Cara zpěvačka..není, ráda zpívá a udělala pár feautingů, ale to je vše. Možná se zní v budoucnu zpěvačka stane, alespoň ona by si to přála.

Narazila jsem na tohle video s Carou pro YSL a moc se mi líbilo není moc staré a je to cute, jak tam Cara tou kytičkou ho hladí a plácá :DD

Ne, že by se mi nějak extra líbil Cařin zpěv, ale není to zase nějak špatný..navíc já se svým zpěvem nemám co kritizovat :D

Tohle video mám fakt ráda, Cara se mi na něm moc líbí. (Jo a zpívá to ona)

Cařina písnička Tell me

Pište na ASK! pozdě večer odpovím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat