neděle 18. května 2014

HI,

Abych jsem se vám představila tak něco málo o mě jmenuju se Nik nebo druhým jménem Dahlia či domácí přezdívka Izzy..sama se nejlíp cítím jako Nik. Je mi 18 let (jsem stará) :DD. Zbožňuju Caru Delevingne a Acaciu Clark. Jsem magor a nestydím se za to a můj pes je stejný. Jsem jedináček a vůbec mi to nevadí, protože jsem trochu lakomec, ale jinak si myslím, že jsem celkem hodná girl, žádná BITCH :DD Svoji fotku sem dávat nebudu možná později.

Tady je pár fotek Cary, když byla mladší..už od malička je něčím zajímavá a někdy mi přijde trochu legrační no jen se podívejte sami.

ještě takové mimčo :)

to by mě zajímalo co vidí :D

little friends

drzá už od malička 

ve vířivce

to má můj obdiv

s tatínkem a sestrami

se sourozenci :)

profesionální fotka s Poppy a Chloe

malý andílek

první focení

no comment 

to je teda úsměv :DD




na narozeninové párty kamarádky




omg :D

vím, že Cara hulí trávu ale vůbec mi to nevadí nevidím na tom nic špatného


today
 
Já tyhle fotky miluju tak snad se líbí i vám a pište na ASK!


Žádné komentáře:

Okomentovat